Delsia: kol nebus atrasti savininkai, tiltelio rekonstrukcija nebus pradėta.
N.P.: AB „Klaipėdos laivų remontas" toliau ieško kvailesnių už save, nes tikisi, kad Klaipėdos m. savivaldybė kaip neturinti kur dėti pinigų, investuos į R.Dargio valdomos įmonės turtą, o R.Dargis ir kiti akcininkai sutaupytus pinigus dividendų pavidalų išsimokės sau į kišenę. Klaipėdos m. meras, kaip senas R.Dargio biznio partneris, be abejo tam talkina pasiremdamas bevale ir susikorumpavusia miesto savivaldybės taryba.
Kai R.Dargis kartu su B.Lubiu pirko AB „Klaipėdos laivų remontą", tai Turto fondas buvo paprašytas numušti jo kainą, pasiremiant tuo, kad reikės labai daug investuoti į kultūros vertybių, tame tarpe ir į šio tiltelio, remontą. Kaina buvo numušta, sutaupytus pinigus oligarchai išsimokėjo sau į kišenę.
Dabar šis „lochotronas" (toks sukčiavimu paremtas žaidimas, kai žaidėjas nesupranta, kad juo manipuliuojama) bandomas pratęsti.
Tiltelis nesuranda savo šeimininkų
„Klaipėda" 2009-03-04 Eglė Kasperavičiūtė
Klaipėdos įžymybė – pasukamas tiltelis neturi savininkų. Jai nepriklausančio turto savivaldybė neskuba remontuoti, todėl sezono pradžiai tiltelis gali būti neparuoštas.
Pasukamą tiltelį, kaip ir Danės krantines, restauruoja "Hidrostatyba". Pasak bendrovės statybos direktoriaus pavaduotojo Arvydo Biesevičiaus, įmonė pasiruošusi pradėti darbus nors ir šiandien.
"Kai tik bus įteisinta tiltelio nuosavybės forma, galėsime pradėti darbus. Jeigu vėl neiškils trukdžių, tiltelį sutvarkyti turėtume per du mėnesius", – teigė A.Biesevičius.
Dabar technikos paveldu įteisintas mechaniniu būdu sukiojamas tiltelis riogso prie Pilies uosto.
Šiais metais Klaipėdoje vyks nemažai regatų, viena įspūdingiausių – senųjų burlaivių "The Tall Ships Races". Jei iki to laiko tiltelis nebus suremontuotas, neabejojama, jog žmonių spūsčių nebus išvengta. Jau ir dabar verslininkai piktinasi, jog tiltelio remontas juos atskyrė nuo senamiesčio. Patekti į Kruizinių laivų terminalą, jachtų uostą ir šalia esančias kavines bei viešbutį galima tik per gamybinę "Klaipėdos laivų remonto" teritoriją.
Tiltelio neskubama remontuoti, nes jis nėra įregistruotas kaip nekilnojamasis turtas, ir neaišku, kas jo savininkai.
Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjo pavaduotojas Romualdas Stasiulis tvirtino, jog šiuo metu ieškoma, kam turi priklausyti tiltelis.
R.Stasiulis teigė, kad pasitaiko, jog objektas neturi savininkų. Pasak jo, dar yra nemažai neįregistruotų gatvių, pastatų. "Kol nerekonstruojama, niekam neprireikia šių objektų savininkų. Jie įtraukiami tik į biudžetinę apskaitą.Vėliau sutvarkomi ir nuosavybės dokumentai", – pastebėjo savivaldybės atstovas. Jis tvirtino, jog klausimą išspręs per savaitę.
Pasak R.Stasiulio, tiltelis įregistruotas tik buhalterinėje apskaitoje. Jis spėjo, jog tiltelis, kaip ir šalia esantys pastatai, privatizuojant galėjo būti perduoti vienai laivų remonto bendrovei.
Tačiau "Klaipėdos laivų remonto" direktorius Alvydas Butkus kategoriškai neigė, jog tiltelis priklauso jiems. Pasak jo, bendrovė neturi šio objekto nuosavybės dokumentų.
Jei tiltelio savininke bus pripažinta "Klaipėdos laivų remonto" bendrovė, savivaldybė neturėtų rekonstruoti tiltelio už mokesčių mokėtojų pinigus.
"Bendrovė, aišku, neprisipažins, jog čia jos turtas. Jai patogu palaukti, kol už svetimus pinigus bus suremontuotas jai priklausantis tiltelis", – mano Kultūros paveldo departamento Klaipėdos teritorinio padalinio vedėjas Naglis Puteikis.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą