Vytas Tamošiūnas 2009 05 05
Prieš keletą metų atstatant kai kuriuos buv. senųjų centrinių miesto kapinių takus, su buldozeriais buvo išstumta visa eilė senųjų paminklų su įrašais. Pamatęs tokius vaizdus, daviau žinią D.Varkaliui ir mes kartu įvairiais būdais bandėm gelbėti tuos senuosius antkapius ir pan. Netoli buv. šachmatų klubo buvo ištempta į žemės paviršių buvusi užpilta stambi tašyta akmeninė plokštė, buv.obeliskinio paminklo pagrindas. Paprašiau architekto V.Mazurkevičiaus, kad ją paliktų vietoje ir įkomponuotų kaip buv. kapinių vieną iš senųjų akmens dirbinių ir kaip dekoratyvinį akcentą kur nors dabartinio skulptūrų parko kampelyje. Ta plokštė buvo įkomponuota vejoje greta buv. šachmatų klubo, už kelių žingsnių nuo dviratininko skulptūros. Praėjusios žiemos gale pastebėjau, kad tos akmens plokštės nebėra savo vietoje. Ir tik kiek vėliau sužinojau, kad ją paėmė ne vagys ar kokie nesusipratėliai, o skulptorius S.Mišeikis kaip darbinę medžiagą, iš kurios jis darys skulptūrą ar pan. darinį. Dar neseniai per žiniasklaidą pats S.Mišeikis ašarojo, kad jo kūrinius Gargždų gyventojai iškėlė iš parko į kokį tai užkaborį ir pan., o čia dabar pats S.Mišeikis tą patį daro su kitų sukurtu ir pastatytu dekoratyviniu akcentu. Tegu tas S.Mišeikis kala savo skulptūras ir kitką, bet tegu juos kala iš paprastų lauko akmenų, o ne iš buv. senųjų kapinių paminklų akmeninių dirbinių. Kodėl skulptorius Mišeikis toks abejingas istoriniam miesto palikimui, kurio ir taip labai nedaug belikę.
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą